I Fadern, Sonens & hyckleriets namn...


Brudparet visar upp hur lyckliga & säkra de är på sin sak

Vi alla känner förstås till den viktiga roll kungahuset har när det kommer till att bibehålla den traditionella, svenska familjen, i vilken vi troget lever i par, gifter oss och skaffar barn. Vi skiljer oss inte under några omständigheter - för kärnfamiljen den är tamejfan viktig i blågula ögon!

Därför statuerar kungahuset med sina bästa exempel:
En kåt prins som sätter på Slitzmodeller & kör racingbil, en halv-alkad modeprinsessa som är hjärtekrossad då hennes kille bänder på söta, blonda jäntor från Norge samt en fisförnäm fröken duktig som gifter sig för pengar som inte är sina egna och lovar saker inför Gud... som hon inte har en aning om vem det är.

Här är alla fakta vi behöver för att förstå att monarkin är totalt idiotisk. Jag är också halvalkad, lite hjärtekrossad och har blivit bedragen. Jag lovar också saker (som jag inte håller) till folk jag inte har en aning om vem det är. Jag spenderar mer än gärna pengar som inte är mina egna och även jag vill köra raceingbil...
och jag skulle utan att tveka sätta på Slitzmodeller.

Att tronen endast kan ärvas är ju givet. Tänk hur många människor med överkompetens som skulle sökt jobbet om det lagts ut på platsbanken. Dessutom behöver man ju tydligen varken vara tal- skriv- eller läskunnig.
- Men man måste väl åtminstone vara svensk?
- Nej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha. Skicka den till pressen!

2010-06-09 @ 12:22:25
Postat av: Robsky

Så jävla rätt!

2010-06-09 @ 12:41:44
Postat av: Henric

Dags att lämna monarkin! Vad fan ska vi med kungahuset till?

2010-06-10 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0