Sexercise...



"Nu kan du byta träning mot sex.
Så bra motion får du av att rulla i sänghalmen."

"Tillhör du dem som tycker att träning är trist, men sex är skoj?
De flesta får upp flåset efter en stunds sexande, men hur mycket kalorier bränner man egentligen på ett genomsnittligt ligg?
Och kan man använda sex för att komma i form?
Vi har svaren!"


Och slutligen till det som gör mig fundersam... och nästan lite orolig;
Är det vanligt att folk faktiskt tycker att träning är roligare än sex?

Kanske är det i dagstid lättare att få ragg om man istället för att fråga;
- "Skaru med hem?" säger;
- "Skaru med på någon timmes jogging nu efter krogen?...
Asså, jag kan bjuda på frukost sen!"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om det roligare alternativet inte finns på menyn skulle jag i och för sig inte ha något emot "någon timmes jogging" med dig heller ;-)

2009-05-05 @ 15:28:20
Postat av: Jimmy Malmqvist

Säger som den gamle Arnold sa:



Jag får ju både orgasm på träningen och hemma, tänk vilket skönt liv =)

2009-05-05 @ 19:24:05
URL: http://jimmymalmqvist.com
Postat av: Jens

Ey Lisa, om du ska lägga ut flörten sådär öppet och ohemligt så är det väl din skyldighet att avslöja vem du är också? En bild kanske? =P

2009-05-05 @ 20:50:31
URL: http://jensnordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0