WednesdayJensday

Uppstigen för omkring en timme sedan. Morgonkaffet bubblar i bryggarn' och dagens första cigg skall väl inom snar framtid tändas. USA's nye president har korats, Barack Obama heter mannen som den 20:e Januari 2009 får ställa sig inför sin nation samt övriga världen och svära presidentseden och därefter börja styra sitt land och sin värld. Hur detta går återstår att se...


Själv ska jag efter mitt sedvanliga morgonhäng sätta igång att styra mitt land, min värld. Dagens agenda innehåller livsviktiga uppdrag som skall lösas och stora, betydelsefulla hinder som skall passeras. Först skall jag till exempel få på mig lite anständiga kläder i utbyte mot de mysbrallor och linne jag bär just nu. Därefer ska jag till banken för att sätta in pengar... detta för att sedan kunna gå hem och betala räkningar via nätbanken. Jag skall även köpa ett frimärke, dänga på det på ett brev som jag sedan skall kasta på brevlådan... Ja, that's about it. Haha!

Får se, efter dessa avancerade uppgifter har jag fritt arbete resten av dagen. Kanske blir till att äta lite idag med, blogga lite, kolla efter lite nya jobb via nätet och fiiiifaaaen vad jag är sugen på att lira gura. En av skönheterna är dock instängd i replokalen tillsammans med ena stärkarn' och jag har ingen nyckel dit. Polarna som har det är borta, damn! En gura är i vår lägenhet som renoveras just nu och den orkar jag inte hämta.
Kanske iaf borde dra och kirra min aukustiska gurka.. då får jag ju lira lite iaf. jajaja, vi får se vad det blir.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0