Vild

Det kryper. Kliar. Spritter.
Jag håller emot. Jag håller emot hårt.
Nästan så jag blir svettig.
Men jag vet att explotionen är nära.
Överskottsenergi!

Någonting håller på att göra mig galen. Nog för att jag brukar vara energifylld, rastlös och alltid behöva något att göra, men nu är det fan extremt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Jag skulle behöva vara på en plats där det är okej att krama ur all jävla energi. Att springa runt, hoppa, studsa, och bete sig som ett rabiessmittat vilddjur ett tag.
Som Taz. Den galna, Tasmanska djävulen, ni vet.

Men nu sitter jag här. På kontoret. I Stockholm. På Skanstull. Utanför dörren väntar Götgatan. Förmodligen skulle jag bli inspärrad ganska fort om jag skulle börja krama ur denna hysteriska, bubblande energin där ute.
Det känns helt enkelt inte som en bra plats för Taz-agerande.


KFU)="Uijglkwjiorwq)=#)#=q?"=#)=(#%(FJKLdfajpjlkjiofajKLU=#")(%=Q"?"#nm,lgasj!
HJKfahJKÖ7=)/=%#(?=(QKLbvklsÖGU)="=?!Ngi0+?`"¤!!!

(kanske inte så välformulerat, men än dock en perfekt beskriving av känslan)

/J

Kommentarer
Postat av: Henric

Om den där energin smittar av sig kan du väl skicka hit lite.. känner mig seg!



Ha en grym Kristi flygare!

2009-05-20 @ 19:38:55
Postat av: Zolyra

Återigen, tack så mycket :)



Haha, lider av lite samma problem just nu, alldeles för mycket energi och inget vettigt (eller ovettigt för den delen) att lägga den på.

2009-05-20 @ 20:26:38
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Frida

"Taz in Tasmania.. lalaa"



Fick ett väldigt stort begär att kolla Tazze-filmer.

2009-05-20 @ 21:21:16
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Du kanske skulle börja med kickboxningen igen? :D

2009-05-22 @ 13:09:06
Postat av: Christoffer

Du får väl börjar träna kickboxning igen? :D

2009-05-22 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0