Olugnt?

När det gäller hela biten med romantik och att bli kär så finns det en sak som jag verkligen är helt sjukt svag för. En sak jag absolut bara inte kan stå emot. En sak som gör att det spritter i hela kroppen. Jag får lika svårt att behärska mig som en femårig, hyperaktiv, sockerberoende grabb i godisaffärn, vilket måste vara ett helsike helt enkelt.

Jag talar om sång. En tjej som kan sjunga är det farligaste jag kan träffa (observera nu att jag menar kan som i KAN, alltså är bra och har skön ton och grym känsla, så ni karaoke-bar-brudar kan sluta le o känna er träffade av smicker nu).
Det blir lite samma effekt som när stålmannen kommer nära kryptonit. Alla mina krafter försvinner, knäna vill liksom ge vika lite grann och jag vill nästan plocka ut mitt eget hjärta och ge bort det till tjejen som sjunger.

Ikväll såg jag ett videoklipp på en sjungande tjej, som dessutom är helt bedårande, vilket ni direkt förstår är katastrofalt! Direkt när sången började pausade jag, gick in o snabbt gav tjejen en rationell kommentar och tänkte sedan stänga ner. Allt för att undvika pinsamheter. (Självkännedomen är dock hög).
Jag stängde inte ner. Jag fortsatte kolla ytterligare en gång, såklart. Efter det går jag återigen in på kommentars-sidan och skriver givetvis en gång till. Inte fullt så rationellt, utan snarare nästan något som kan jämföras med en galen kärleksförklaring eller världens mest på:ade raggning. Haha.

Nåväl, nu är det så att jag tror tjejen i fråga kommer läsa detta inlägg. Därmed har jag nu lyckats skänka dels en kul historia till er läsare, samt givit en förklaring & lite mer gentlemannamässigt raggande till tjejen.

/J

Kommentarer
Postat av: Neijlice

Haha det är bra :) Lycka till!

2009-05-17 @ 21:46:59
URL: http://neijlice.blogg.se/
Postat av: Zolyra

Ojojoj, sitter nu här en aning röd om kinderna och känner mig väldigt smickrad. Tack så hemskt mycket för de fina orden, nu fick den här dagen ett mycket trevligt avslut :)

2009-05-17 @ 23:47:20
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0