Okej!

Flera irriterade och enligt mig uppenart mindre musikaliska vänner har under dagen tjatat på mig om vilken låt jag talar om i föregående inlägg... Jag vill inte nämna några namn här och hänga ut personer bara för att de inte hört den slående likheten mellan Edwin Starrs "Twenty - five miles" och AC/DC's versriff i TNT, men Henric (Malmqvist), det trodde jag inte om dig, av alla! Det är nästan så du borde sälja din AC/DC-biljett och skämmas en aning...
Därmed inte sagt att jag inte tycker om dig ändå broder!

Kommentarer
Postat av: Henric

haha.... jag kopplade väl inte att en Edwin Starr skulle ha så bra musiksmak att AC/DC skulle stjäla av dom!



Och biljetten lär jag inte sälja, haha!



Vi ses där men säkert tidigare än så oxå, broder!

2009-01-22 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0