Hoppas jag loosar.

Fan, fan och åter fan!
Detta just nu välanvända ord besitter i skrivande stund egenskaperna hos ett adjektiv. Aldrig tidigare har detta ord med sådan extravagant perfektion beskrivit mina känslor. Det är så jäkla bra att jag måste ta tillfället i akt och skjuta av en skottsalva till...
Fan, fan och åter fan!

#1 Bara någon dag innan jag skulle flytta iväg till vår kungliga huvudstad sket det sig med extraknäck, vilket givetvis medförde att finanserna inte riktigt nådde upp till förväntad nivå.

#2 Köper SL-månadskort, 690 kr... vilket jag uppenbart inte kommer använda på ca 2 veckor. uuuuh!

#3 Jag upptäcker att jag har en hyra som släpar efter... ännu mer oväntade minus i kassan.

#4 Tappar bort mobil på Ica i vårbergs ghetto. Alla nummer försvinner och min kontakt med omvärden krymper (amen to internet & facebook)... och dessutom behöver jag givetvis köpa en ny lur.

...och nu (#5), till råge på allt så lägger jag bud på fel jävla tåg på Tradera!!! Buden är som ni kanske vet bindande och går inte att ångra... så nu sitter jag här, nedskitad i min egen bitterhet, blänger på traderas hemsida och trycker kontinuerligt på "uppdatera" och hoppas att någon skall ha lagt ett högre bud än jag så jag loosar den jävla biljetten!


Ps. Min vän Jon har btw försökt att trösta mig o min nyblivna singelhet med att helt offentligt och publikt lägga ut en tävling där vinsten är att dejta mig, alternativt dubbeldejt med mig och Jon. Hysterin och entusiasmen kring tävlingen har hos er brudar vart så hög och påfrestande att jag funderar på självmord... Tack för det tröstande försöket Jon, det var ju fint!
Tack för alla röster flickor, ni boostar verkligen min självkännsla!

Kommentarer
Postat av: Frida

haha det där med date verkar väl kul!

2009-01-30 @ 11:59:15
URL: http://fridasrum.blogg.se/
Postat av: Sandra Jungergård

Kan du inte sälja sl kortet på tradera oxå då? Verkar ju som du blitt haj på det där nu. ;-)

2009-01-30 @ 15:07:47
URL: http://sandralivochpyssel.blogspot.com
Postat av: jens

hmm, nja vettikatten... med min tur så blir det väl någe fel så jag råkar sälja det för en krona eller någe. Lika bra att köra på safe cards nu alltså. haha!



2009-01-30 @ 15:19:02
URL: http://jensnordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0