Vilken vändning!



Ni som kontinuerligt läser denna blogg vet att jag för någon vecka sedan drabbades av ett helt bisarrt orturs-hyl (Hyl = ? Kolla HÄR!)
Jag blev gång på gång överrumplad av en hel rad incidenter och jobbiga händelser. Värst av allt var att jag inte på något vis kännde att jag förtjänade att drabbas, ens av något av dem. Jag har fan varit en bra människa & inte gjort någe dumt på länge nu.
Karman spökar!
Eller så är det helt enkelt så att vi lever i någon form av poängsystem, vilket gör att jag alltid bör ligga kring en 10:a i lycklighet. Om jag skulle bli för lycklig måste något olyckligt hända för att mentalt tvinga mig tillbaks och händer något olyckligt måste snart något bra hända. Dock är det ju i sådana fall så att om denna teori skall kunna appliceras på mig måste även detta lycklighetssystem vara prekognitivt. Det kunde alltså förutspå att något alldeles för lyckligt skulle hända mig denna gångna helg, så att jag i förväg utsattes för lite extra otur bara för att hålla mig på plats i en jämn nivå. För inte fan ska man väl få bli för lycklig utan att det på något vis går åt pipan, eller!?

Hur som haver, det jag i detta inlägg vill förmedla utöver ovanstående flummiga rader är att jag alltså hade en helt sjukt bra helg. Nästan oförskämt bra! Innehållsrikedomen dessa tre gångna dygn var långt över gott & blandats ynka 7 sorter. Det var till och med över Aladdin-askens 11 sorter. Helgens förutsättningar skulle snarare jämföras med karamellkungens sortiment kring 200 sorter och helgens innehåll blev alltså en påse juvliga favoritbitar.
Det blev hårdrock, bärs, shots o fylla. Det blev Soul, käka mat & mysa. Det blev nya vänner, brudar o snubbar. Det blev snack, skratt o kramar. Favoritbitar helt enkelt.

Tack ni som hjälpte mig hitta favvobitarna
och tack ni som hjälpte mig käka upp dem!

Det var juvligt!

Kommentarer
Postat av: Jon

Haha, klockrent!

2009-02-09 @ 18:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0