The Good, The Bad, The Ugly


För bara några timmar sedan ringde Svea:s bedårande förbundssekreterare, Marléne, upp mig. Hon hade en sjukt jäkla bra nyhet att förmedla. Jag fick jobbet som projektsamordnare på Sveriges Elevråd (Svea). Klockan tio noll-noll på måndag är jag inte längre fritidsforskare... Fett!
The Good = Marléne & Alla engagerade i Svea

För bara några timmar sedan ringde Svea:s bedår.... äh, jag skulle kunna förklara hundra gånger och vara lika lycklig var gång, end of message.

Jag såg tidigare idag över mina finanser... inte kul. Inte kul!
The Ugly = Mina Finanser.

Efter det att jag insett fakta, vilket innebär att jag kan gå på AC/DC i morrn och sedan äga noll kronor fram till 26:e har jag, givetvis med tungt huvud och vemod i kroppen, fattat beslutet om att jag tänker sälja min Ståplatsbiljett till morgondagens konsert i Globen (oj, jag gråter nästan nu...). Jaja, jag har upplevt dem en gång och det går kanske fler tåg framöver. Hoppas bara det är någon true rocker som vill köpa och inte nån såndär jäkla fåne som vill vara ball. Då vänder jag fan på klacken o drar iväg till konserten själv istället för att sälja...
The Bad = Att sälja AC/DC-biljetten.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh grattis!

Till veckan blir det häng och öl, right?

2009-02-19 @ 15:57:00
URL: http://larssonspace.blogspot.com/
Postat av: Pappz

Stort Grattis!!! Bromsa in, gasa ut Puzz

2009-02-19 @ 18:40:04
Postat av: Jens

Tack Far!



Öl & häng, låter som en date Elin!

2009-02-21 @ 21:11:39
URL: http://jensnordholm.blogg.se/
Postat av: Sayter

Hej!

Såg att du hade frågat designa din blogg hur man kan göra en ram, och jag ser att du har fixt det väldigt fint...kan jag få fråga hur du gjorde?

2009-03-02 @ 01:42:56
URL: http://sayter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0