Kan inte låta bli att citera

Jag i min börja-jobba-misär säger till Jon
- åhh, det ska bli så jobbigt att börja jobba igen man. Att styra iordning sitt liv & få grepp om lite rutiner igen.
- ah, shit alltså, svarar min vapendragare och vän.
- Fan, hur ska man göra för att nöja sig med mindre för att ha kul efter den här sjukligt bra sommaren?

Ironiskt och nästan hånfullt säger Jon
- Vi kanske ska börja gå ut och bara dricka EN öl
Jag tittar upp på honom, sådär knasigt förvånat, som om jag ville läsa av om han menar allvar eller inte. Han upptäcker snabbt min förvåning/förvirring kring det han nyss sagt. Han skrattar och kontrar sin egen kommentar med:
- Nä, hur fan kan folk verkligen vara såå dumma i huvudet att dom klarar det!?

Sjukt kul!

Kommentarer
Postat av: Renée

Jag håller med. Det går inte att bara ta EN öl ;P

2009-08-06 @ 22:55:27
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0