FanFanFan

Regn, blåst, kyla, tung grå himmel, mörker...
Idag slog det mig att hösten sakta smyger sig på. Det slog mig också att jag ännu ett jävla år blir kvar i detta jävla land och tvingas uppleva ännu en jävla höst, och en jävla vinter och en jävla vår av slask, mörker, kyla, förkylning och en hel hög med annat jävla skit.

Just nu är jag så jävla sugen på att få be någon att hålla käften. Att få be någon dra åt helvete. Att få göra någon ledsen. Mest för att säkerställa att någon jävel i världen blir lite mer nedtryckt, hängig och ledsen än jag är. USCH vad det hatas på just nu. Inte på någon specifik, utan på världen, som den är.

Nu ska jag drömma att jag är elak, så kanske det känns bättre när jag vaknar.

Kommentarer
Postat av: Christoffer

När jag var på väg till jobbet i morse gav jag i smyg varande jävel pungsparkar och sneda näsor. Det missade dom. Ha!

2009-08-19 @ 11:17:45
Postat av: Jens

Haha... skönt!

2009-08-19 @ 12:22:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Nic

"Hatet bryter ner, men kärleken är kreativ"

2009-08-25 @ 22:10:58
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0