Oacceptabelt.

Tidigare i år uppmärksammades ett fall då en familjefar i Österike ertappades med att ha fängslat sin dotter och hållt henne gömd för världen i 24 år. Han hade både misshandlat och våldfört sig sexuellt på flickan vilket resulterade i 7 stycken "incestbarn".

Nu har det hänt igen, fast denna gång i England. Mannen har haft sina döttrar undangömda i källaren i 28 år, från dess att de var 8 respektive 10 år. De har blivit gravida med honom 19 gånger. 9 barn har blivit födda varav sju lever idag.
Igår fick pappan sin dom, 25 livstidsstraff, vilket jag kan tycka låter välförtjänt. Dock kan man längre ner i artikeln jag nu kort sammanställer läsa att straffet innebär minst 19 år i fängelse.

Vaddå Nitton år!!? Fyfan, ska en sån jävel "bara" få nitton års fengelse. Han har ju fan berövat två människors liv i 28 år samt alla kidsens liv sedan de var nyfödda tills nu. Han har konstant under 28 års tid misshandlat och vådtagit sina egna döttrar, och för det kan han få 19 års fängelse.


Någon mer än jag som tänker: "Skicka fanskapet till mig så ska jag fan visa vad ett rimligt straff är"?

Kommentarer
Postat av: Henric

Ja, skicka honom till mig, så ska jag tortera honom i 28 år... Fy fan det är ju så man får huvudvärk så arg blir man när man läser om såna här människor. Jag säger bara, synd att dom inte har dödsstraff i England...

2008-11-26 @ 08:44:20
Postat av: Per

Helt jävla sjukt att sådana människor inte får högre straff. En jävel som spärrat in en annan människa i 28 år borde ju i alla fall MINST få lika långt fängelsestraff själv... Sedan är det ju bara att hoppas på att övriga interner på kåken våldtar skiten ur honom (bokstavligt talat)!!



Bra inlägg!

2008-11-27 @ 00:20:28
Postat av: Neijlice

Vidrigt, 19 år wtf, det är ju inte ens ett livstidsstraff! -.-

2008-11-27 @ 03:40:47
URL: http://neijlice.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart är världen på väg? säger jag!

2008-11-27 @ 22:48:44
URL: http://whereisedith.blogspot.com
Postat av: Anonym

Lås dörren och kasta nyckeln i sjön så kan han inte kommer någonstans.

2008-11-29 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0