Fredag, min tur att slita.

Sitter här i full snickarmundering och är faktiskt ganska laddad på att alldeles strax dra ut i kylan och snickra. Just det, jag ska jobba hela helgen med att bygga hus tillsammans med min polare. Fan, det var längesedan jag hoppade i den här Fristads-kollektionen byggkläder och var ute o snickrade alltså. För er som inte vet det så är jag alltså snickare i botten, men tröttnade ganska snabbt på det och skolade om mig till projektledare/arrangör inom upplevelseindustrin (klubbar, konserter, musikevents etc.) istället. Känns konstigt att jag är så pepp på det här ändå. Kanske har det med cashen att göra, haha!

Dags att kränga på dojjorna, grabba hammarn & försvinna iväg ut på byggnadsäventyr...

Kommentarer
Postat av: Krobin

Din snickarbakgrund har gjort min helg till en enda lång pluggsession, jag hoppas du spikar dig i ansiktet!

2008-11-28 @ 22:53:05
Postat av: Henric

Du är ju värsta byggare bob ju....



2008-11-28 @ 23:22:34
Postat av: Frida

ramlade du ner från taket?

2008-12-04 @ 17:02:35
URL: http://froys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0