En månad till jul.

24 Novermber och en månad kvar till att samla släkt & vänner, äta skinka, omelett, rödbetssallad, köttbullar, dansa runt granen, se på kalle ankas jul, äta chokladasks-chocklad och slutligen somna i en fotölj klockan 19 till tonerna av övriga vuxna släktingars snarkningar...
För visst är det så att julen på senare dar får en bli totalt utmattad och kolapsa inombords. Det hände första gången kring 20 tror jag, och sedan dess har det varit samma sak resterande julaftnar. Jag kan dock omöjligt förstå vad det handlar om. Jag menar, en helg orkar jag ju på fredagen festa från kl 18 till klockan 06 på morgonen trots att jag gått upp kring 8 på fredagsmorgonen... Men Julafton det tar knäcken på mig efter 5 timmar. Men nog ska det bli trevligt ändå! Det är så jäkla sällan jag träffar mina släktningar och mina vänner från mitt childhood, så att säga.

Det är snö här i Karlstad. Inte mycket, men den har legat i tre dagar nu.

Congrat's!
Min kära lilla mor fyller år idag. 44 tror jag... guh va dåligt att inte veta det där säkert. Anyway, stort grattis mor!
Min kära lilla svåger fyller även han år idag. 26 baljor bilr're. Grattis dude!

(Världens finsast tjejer fick bli med på korten också.)
                   Syster & Mor                            Jimmy & Baby

RIP:s
Idag är det 17 år sedan Mr. Döden kom och plockade två sköna snubbar:
Eric Carr som efter originalmedlemmen Peter Criss hade jobbet som "skinnpiskare" i hårdrocksbandet Kiss dog i Cancer.
Freddie Mercury från Queen dog i Aids.


Kommentarer
Postat av: Emma

RIP Freddie <3

2008-11-25 @ 04:12:43
URL: http://www.metrobloggen.se/DarkFlimango

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0