Jag är inte död...

Det var ett jäkla tag sedan jag skrev något här... Detta med anledning av att jag faktiskt fortfarande (!) exicterar IRL (In Real Life) och låter det livet komma först. Och jäklar vad fantastiskt fenomenalt jag haft det de senaste dagarna!

DasBoot var återigen en stor succée och således slutsålt med drygt 2000 besökare! Dagarna i Sthlm efter båtresan har vart spektakulära, kanske till och med extraordinära! I måndags spatserade jag och Jon i fem timmar omkring på stockholms gator och liksom bara gled runt och mös, snackade skit, fikade, kikade i butiker, snackade mer skit och hade en jäkla good time!
På kvällen överaskade Jon & jag Oscar med världens krubb, massor av munch, God Father II samt lite till av livets goda. Oscar hade jobbat hela dan, 09-21 och var alltså helt slut när han trillade innanför dörren, vilket gjorde att vår överaskning var lika poppis som stora paket till ett litet kiddo på Julafton!

J&J in Heaven

På tisdagen var det Jons tur att dra till jobbet. Jag och Ogge hängde hemma i soffan ända tills kvällen kom och jag skulle dra mig hemåt. Det var så jäkla skönt och välbehövligt. Har dragit på mig en hard time förkylning, vilket är segt som fan. Hoppas den släpper under dagen så Byggare Bob i mig vill kika ut i morrn och slå några slag för inkomstrelaterade ändamål.


Be right Back!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0