Dålig pyjamaskväll asså!

Hittills ikväll har det tre gånger ring på dörren, varpå jag öppnat och varje gång fått lyssna till barnsång och fnitter. Efter att de sjungit klart tittar de lite generat upp på mig med sina små valpögon, stäcker fram sina korgar och säger: "har du godis?".
Hjärtskärande!
Jag kan bara inte säga nej, fast än att jag kanske vill. Eftersom jag ska jobba en sväng i morrn förmiddag har jag bestämt mig för att ta det jäkligt pyjamas ikväll och har därmed vart på Pekås och inhandlat lite godis till MIN myskväll med mig själv...
och nu har jag gett bort allt! Var endaste en av godisbitarna är bortskänkta till små kids med hundhögon.
Funderar på att traska bort till affärn igen och köpa några nya godisar men vettikatten om jag vågar. Jag menar, tänk om det kommer fler kids som vill sjunga, glo med sina valpögon, sträcka fram sina korgar och säga "har du godis?". Jag kommer garanterat att bli galen i sådana fall.
Hmm, får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Elin

För ungar så fortfarande? Här satt jag själv på kroppkärr och inte en ungjävel kom och knackade på!

2008-12-14 @ 11:27:58
URL: http://larssonspace.blogspot.com/
Postat av: Jens

Hmm.. hade du något godis hemma då? Slår vad om att ungarna använder någon jäkla godisradar eller nåt. =D

2008-12-14 @ 19:46:58
URL: http://jensnordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0