SMS


Förbryllad.
Ett ord som inte allt för ofta känns lätt eller relevant att applicera på sin känsla för att beskriva den som bäst. Dock väljer jag just nu att låta detta fantastiska adjektiv förklara hur jag känner mig. Men. Jag är inte bara förbryllad. Jag är lyckligt förbryllad.
Vad kan det då vara som gör Jens Nordholm så förbaskat lycklig och förbryllad denna torsdagseftermiddag?
Jo, han har fått livstecken från flickan på bussen som han skrev om för några dagar sedan (läs tidigare inlägg nedan om du inte gjort det). Jens fick för ganska precis 15 minuter sedan ett SMS som innehöll exakt följande rader:

"Hej du galna, söta pojke! =)
När blir detta som mest spännande tro?
Hur länge vågar jag vänta innan du glömmer & spänningen försvinner?
Ett tag till kan vi allt få undra.
=)
Ps. Detta är inte mitt nr."


That's it!
Hon lämnar inget namn. Inget nr.
Förbryllad!
Hon lämnar dock lite avskrap mellan raderna i vilket jag på något vis kan uttyda texten:
"Jag är också väldigt nyfiken"
Lycka!

- Lyckligt förbryllad

Kommentarer
Postat av: Henric

Gött Jensapajken!



Hälften vågat, allting vunnet eller vad det heter.... Blir det mer allvar av det så får du allt visa upp henne för oss i jkpg nån gång...

2009-05-07 @ 19:51:30
Postat av: Naz

Fan vad gøtt Jens! Måste ju æven gratulera till att du valde den kanske koolaste bruttan på bussen! Hur jævla kool måste hon inte vara efter det dær oslagbara to-be-continued-sms:et?!! Jag tror du måste nøja dig med en delad idol-plats från och med nu!

2009-05-08 @ 11:43:22
URL: http://nazaninp.blogspot.com
Postat av: Emmy

Sjukt kul. Fan, sånt borde hända oftare istället för det typiskt svenska "jag-sätter-mig-inte-bredvid-någon-på-bussen"-beteendet ;)

2009-05-11 @ 10:52:14
URL: http://elope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0