Att se fram emot

Pank. Har inte mina möbler. Lite småsjuk. Just nu tråkig lägenhet. Inga instrument. Har inte mina skivor... Jag sover på en lånad madrass och har inte ens mina egna sängkläder.
Just nu har jag i stora drag endast två bag's med kläder och min svarta MacBook.
Det är fan inte alltid lätt att gå runt o känna sig nöjd & glad i den situationen.

För att ändå försöka göra mig lite glad igen började jag fundera över vad jag har att se fram emot då jag inte jobbar häcken av mig på kontoret.

I morgon:
Improvements till lägenheten genom IKEA-shopping.
Torsdag: Till Richard & hämta resterande kläd-bag's samt en av mina gitarrer.
Fredag: Kolla in MamaKin's Gig på Bengas Records på Drottninggatan @ 5pm.
Frekväll: Sthlm - MamaKin's singel- & tillhörande video-release på Harry B.
Lördag: Karlstad - MamaKin's singel- & tillhörande video-release på Ankan.
Söndag: Åter Sthlm. Får förhoppningsvis med mig gitarr #2 hem.
Nästa vecka: Extraledigt - Kristi himmelfärd.
Näst-nästa vecka: Lön, Måla om i lägenhet.
29:e-31:a: Hämta alla mina skivor, köksprylar, sängkläder, kuddar, lampor, instrument, tyger, gardiner, trä-persienner, böcker & övriga möbler i Arvika & Karlstad... MEGA!

...Sen är det fan bara att knyta upp håret, dra på flip-flopsen, thaibrallorna, linnet, ett par solbrillor och gassa för då är'e sommar på heltid!

Så jäkla illa är det ju trots allt inte!

Kommentarer
Postat av: Henric

Nej det låter ju riktigt trevligt när du beskriver det så.... Jag vill oxå vara pank och utan möbler! hihi...

2009-05-13 @ 11:02:46
Postat av: Anonym

så kan du gå och kolla på min klasspolares band, burst city, den 23e på hellbar i sumpan.

2009-05-13 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0