Knyckla eller Vika?


Okej, tredje inlägget idag, men det dyker upp så viktiga saker att behandla. Se bara:

Jon fick tydligen så sent som idag höra talas om att det finns de som inte viker, utan knycklar ihop toapapper. Alltså när de gör nummer två. Jag har tidigare läst och hört om dessa knycklare, men antaglien alltid tyckt att det låter så befängt och knasigt att jag aldrig ens reflekterat över det hela. För att citera min käre sambos tycke om det hela:
"Det är ju som att öppna chipspåsen på långsidan, ungefär"...
Jag tycker liknelsen är slående och håller således helt med. =P

Det vi båda nu undrar över är om det på allvar är sant. Finns ni knycklare verkligen där ute på riktigt? Om det är så att du är en av dom så kan du väl, snälla, ge dig tillkänna i kommentarsfältet. Givetvis får du vara helt annonym, om du vill. Vi behöver verkligen veta, svart på vitt, så att vi kan lämna ämnet och gå vidare i livet.

Eller föresten, om du har något annat att erkänna, något du gör som är utanför normen, så gör gärna det!

/Jenka & Jompa.

Kommentarer
Postat av: Neijlice

Hahaha, jag har också hört talas om de där knycklarna! Måste kika tillbaka hit sedan för att se om någon vikare finns!

2009-07-16 @ 22:13:49
URL: http://neijlice.blogg.se/
Postat av: Jens

Du menar för att se om någon knycklare finns, antar jag =P.

2009-07-17 @ 00:36:54
URL: http://jensnordholm.blogg.se/
Postat av: Neijlice

Oj haha, ja precis ^^ Blev inte mycket logik i den kommentaren

2009-07-17 @ 10:33:18
URL: http://neijlice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0