Fine, just fine



Är en aning bakfull idag. Detta trots att jag inte drack mer än fem pils. Dessa fem öl gjorde mig dock bra mycket mer slirig än väntat. Efter att ha vart sjukskriven från semesterfyllan i tre dagar, under vilka jag sovit dåligt, ätit dåligt och givietvis mått dåligt var alkoholens effekt kanske inte så märkvärdig - även att mängden inte var så stor.

Det blev en jäkligt trevlig kväll igår. Spontan. Oplanerad. Plöjrolig!
Alla planer gick i stöpet så kvällen slutade med att det endast var jag och Jon hemma i soffan. Dock är vi ganska fenomenala på att roa oss ändå och har nästan alltid jävligt roligt i varandras sällskap. Ett, tu, tre - så var vår egen lilla fest igång. Vi lirade oerhört många set backgammon, bjöd varandra på musik och roliga videoklipp, snackade mängder med skit, plöjde i oss öl och diskuterade våra känslomässigt knepiga, eller rättare sagt underliga, situationer vi båda på olika vis men ändå på samma gång hamnat i.

Trots en liten, men gnagande huvudvärk och trötthet är jag riktigt nöjd. Nöjd i själen. Det var fett att ha lite kvalitéts-tid med Jon igen, vilket vi inte haft på väldigt länge eftersom båda är ute och flänger åt olika håll stup i ett. Särskillt nu under semestertider.

Jag går också runt med en kännsla av att något är på gång. Det är något som håller på att hända. Något stort. Något härligt. Exakt vad vet jag inte, men det känns sådär gôtt ändå. Jag får helt enkelt vänta och se...


Jag vill avsluta med något helt fantastiskt. Jon har i dagarna hittat Malax TV's (ni som inte vet vad jag pratar om, sök på Malax TV på Youtube) riktiga sändningar, streamade på nätet. De som finns på Youtube är ju ihopklippta av ett gäng roliga skåningar som vill skoja lite. Men detta är den helt riktiga sändningen...
Sjukt lokal, lokal TV. Enjoy:

Malax TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0