Karma comes around...

Det visar sig vara så att mitt bud på den där jäkla biljetten som jag inte ville ha blev överbudad.
Det verkar också som att jag vinner Sthlm-Kstad-biljetten med 19.15 tåget för en alldeles utomordentligt resonabel summa pengar.
Det kan också vara så att om man är i bekräftelsebehov och läser mellan raderna i den kommentar jag tidigare fick idag så verkar det som att det visst finns ett dejtingintresse där ute, och att hoppet inte alls är helt kört för mig. Kanske att det är åt andra hållet felet ligger, det finns dom som vill men som inte vågar? Nåväl, för att släppa på spänningarna lite så kan jag tala om att jag inte bits, förutom på begäran då förstås.

Återigen visar sig alltså Karman stämma. Jag är ju fan snäll o trevlig.
Jag förtjänar ingen sån skit...


hm, undrar vad jag kan ha gjort för hemskt för att kunna bli av med telefonen.. damn!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag vill! jag vågar! jag begär också att du ska bitas lite =D Hur får man ditt nr? kan vara bra att ha när du får tillbaks telefonen =p

2009-01-30 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0