Högsta vinst

Jaha, då har jag blivit ett pris nu också. Jag skrev en lite skämtsam kommentar a´la kontaktannons-stuket på ett av min gode vän Jon´s blogginlägg. Såhär i efterhand verkar det som att Jon inte bara höjde mitt skämt en nivå eller två utan tog mitt spexiga inlägg under armen, besteg berget och droppade av det högst upp - ett rymdiskt avstånd ovanför ursprungsnivån.
Detta innebär att man just nu kan vinna en dejt med mig på Jon's blogg.
Till råge på allt... När Jon lagt upp dejttävlingen på bloggen och bad mig kolla in det hela blev jag såklart lite ställd. Innan jag ens hunnt förmedla min åsikt kring det hela ställer han mig näst intill i ett "I dare you-scenario" då han säger:
"Varrå, du måste ju gå om någon svarar, eller hur"?
Och fan, ärligt, om en polare kör en "Dare" på en då kan man ju fan inte vara en kyckling o stå över, eller hur!?

Summa summarium; Man kan nu gå in HÄR , följa instruktioner och vinna en dejt med mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det krävs inte bara att du går på daten utan att du meddelar hur det går också, gärna i form av liveuppdateringar. (ja men det var värt ett försök iaf :)

2009-01-15 @ 17:34:15
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Kom in och läs mina metal o rock recensioner!



Kommentera gärna!

2009-01-15 @ 19:00:38
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0