shamalama


Jag vaknade av mig själv strax före sju och kände mig till min förvåning ganska utvilad. Förkylningen har lättat. I alla fall till hälften. Solen skiner och nyheter om en sista riktig sommarhelg pumpas ut över hela landet. Jag visste att det skulle kännas bättre idag.

Ibland är det bisarrt nog ändå ganska skönt att vara arg & bitter. Igår kväll var det precis så. De flesta och det mesta jag började tänka på var jag jävligt sur på och jag var extrem sugen på att ta sönder något. Vad spelade inte så stor roll, bara något. Vad som helst. Jag satt i soffan o såg framför mig hur jag löpte amok i lägenheten, kastade och slog sönder allt. ALLT! Uppenbarligen har jag dock tillräckligt livlig fantasi för att tänka och fantisera handlingarna skall räcka som avreaktion och ventilering av negativ energi... och tur är väl det!

Drömmarna om elakhet som jag hade tänkt att drömma vände dock uppenbarligen under natten och förvandlades till motsatsen. I stället återupplevde jag i drömmen den bästa natten på hela året, eller kanske på ännu längre. Det var så fysiskt verkligt-, känslan, dofter, smak, beröring, att jag faktiskt blev förvirrad när jag vaknade. Hon var borta och jag var liksom på helt fel plats. Galet att en dröm kan kännas så verklig.

Idag känner jag mig hur som hellst helt urladdad på negativitet och dålig energi och är helt sjukt pepp på att sätta igång med arbetet som ligger i drivor framför mig här på kontoret...


Btw. Jag har inte rökt "dagtidscigg" på tre dagar (förra veckan gick inte eftersom jag var på "läger" o diciplinen helt försvann). Nästa vecka slutar jag helt på vardagar.
Jag har vart ute på springtur 4 gånger och ätit nyttigt OCH regelbundet (frukost, lunch, middag) senaste 1 1/2 veckan.
Jag har sovit minst 7 timmar per natt de senaste tre dygnen.
KARAKTÄR!

Kommentarer
Postat av: Nic

DUKTIG

2009-08-25 @ 22:23:31
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0