Nääeeä!


Förlåt!

Kring lunchtid idag började jag känna mig förjävla krasslig så jag for hem från jobbet. Sedan dess har det bara blivit värre och värre och värre. I skrivande stund ligger jag raklång i soffan iförd mjukisbrallor, sockar, tisha och hoodie. Över det har jag TVÅ duntäcken och bakom mig ett berg av kuddar. Ändå fryser jag. FY FAN!
Dessutom är jag sådär gött förkylningsstel i hela kroppen, ryggen värker, huvudet värker, näsan rinner och halsen river. Till råge på allt är jag rastlös också. Det är verkligen röjtråkigt att vara sjuk... Jag blir galen!

Varför har jag ingen passuppa här. Någon som tar hand om mig. Bäddar ner mig. Gör thé. Matar mig med godis. Klappar mig på huvudet. Kliar mig på ryggen. Någon som bara visar lite sympati och förstår hur synd det är om mig...
DET hade vart något det!

Men nähääe, jag får minsann ligga här i min ensamhet, frysa och svettas på samma gång och tycka synd om mig själv, alldeles ensam.


Snälla, tyck liiiite synd om mig nurrå! TÄNK att det faktiskt kan vara Svininfluensan! =p

Kommentarer
Postat av: Annika

jag tänker på dig Jens Krya på dig och du titta på tv/film det fördröjer tiden bra eller läsa en bra bok och unna dig godis och snask.



KRYA PÅ DIG

2009-08-20 @ 17:54:48
URL: http://animissen.blogg.se/
Postat av: J

Hade du inte varit så långt borta så hade jag gärna tagit hand om dig!

2009-08-21 @ 10:29:00
Postat av: Neijlice

Det är verkligen galet jävla tråkigt att vara sjuk! Krya på dig, hoppas du mår bättre snart ^^

2009-08-21 @ 21:13:27
URL: http://neijlice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0