Vad händer?

Klockan klämtade nyss halv fyra och här sitter man i en jävla soffa i Karlstad och skriver blogg samtidigt som jag lyssnar till Fredriks & Filips skitsnack kring USA's presidentval som i natt avgörs. Det är när jag börjar fundera över vad fan jag gör uppe vid den här tiden på en tisdag/onsdag (tjoho, jag vet vilken dag det är!) jag inser hur lite jag egentligen har att göra, att anpassa mig efter. På ett sätt är det jäkligt skönt, samtidigt som det på ett annat vis är lite skrämmande...
Men vafaan. Jag vet faktiskt inte heller riktigt vad jag helst skulle vilja göra just nu istället för att vara en jäkla slacker, så jag tror jag slackar ett tag till.

Hur ska man göra för att få ut allt man vill av olika lägen? Samtidigt som jag de senaste åren av hårt arbete fått jäkligt mycket;  nya vänner, erfarenheter, kunskaper etc. känns det som att man missat en hel del också. T.ex. hur skönt det kan vara att bara ge fan i allt, inte ansvara över något mer än att jag överlever samt att få lite distans och perspektiv på min plats i världen...
och när man väl kan zooma ut såhär långt och se sig själv på jorden ur en väldigt objektiv synvinkel så ser jag hur jävla bra jag ändå har det...

Gött i Bött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0