Summa summarum.

Tre cigg, en 2.8:a, ett gäng chirre med dipp, en kanna saft, några godisbitar, en del gitarr-lir, tre filmer (varav en bondrulle) samt detta inlägg senare är vi framme vid läggdags... tror jag, har ju inte skrivit klart än, men gissar på att jag ska sova iaf.
Tänka sig, jag har haft en helt vit helg (jaja, bortsett från en ynka 2.8:a vafaan!). Det känns faktiskt jävligt bra, och framförallt jäkligt billigt.
Det har under helgen blivit mycket gitarrplinkande och musik-lyssnande/tittande på youtube. Helt fantastisk uppfinning det där youtube!

Shit, nu e jag toktrött alltså.. känns som om jag kommer att somna på en sekund.

Go´-natt/morron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0