Senaste nytt

Tog det jäkligt pyjamas igår. Sjukt skönt att vakna upp utan huvudvärk & "fuck-vad-jag-brännde-stålar-igår-ångest"! Satt hemma & jobbade/planerade lite inför DasBoot. Jag är personalansvarig för denna festivalkryssning så det finns lite att göra nu såhär 2 veckor innan. Ikväll vettifan vad det blir. Fuderar på att styra ihop ett gött gäng, jamma lite i repan o sörpla i oss några pilsner under tiden. Hur som helst så blir de nog faktiskt lugnt på alkoholkonsumtionsfronten idag med... Otroligt!

För er som missat det: Guns n' Roses har släppt hela plattan på myspace nu. Lyssna Här! Jag tänker inte säga så myket om vad jag tycker... än. Har du några spontana åsikter?


Ryan Air har planer på att införa extra lyxiga klasser på vissa resor. "Bed and Blowjob" är arbetsnamnet för detta. Att det faktiskt skulle delas ut avsugningar ombord på denna klass dementeras dock av bolagets kommunikationschef. "Det är bara ett sätt att utrycka den lyxoösa service som erbjuds på denna klass", säger han. Jävlar vad lyxigt det låter, eller? Jag tycker snarar det låter som ett billgt, skabbigt place i Reeperbahn.

/J

Kommentarer
Postat av: Jonte

Jag tror jag vet vilka Ryan Air tänkt anställa: http://lordoverboard.blogspot.com/2008/11/icke-svenska.html

2008-11-22 @ 16:55:52
URL: http://lordoverboard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0