Död Revolutionär

Det eminenta facebooktestet "vem kommer du vara om 10 år" räknar efter att jag svarat på typ 10 skitfrågor ut att jag om tio år kommer att vara en död revolutionär...

Trots att jag finner tester som dessa jävligt irriterande och dryga valde jag att göra det i brist på något vettigt att göra. Ändock känner jag mig faktiskt ganska hemma i mitt svar. Det känns inte på något vis omöjligt att jag faktiskt är en död revolutionär inom en tioårsperiod.

Motiveringen till hur jag skall bli en död revolutionär slutade så som följer:
"Tidigt en måndagsmorgon kapade du en månraket och styrde den mot Eiffeltornet. Varför vet vi inte. Och nu är du död. Men det är som sagt mest en definitionsfråga."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0