Det visste du inte om mig...

För omkring tre år sedan pluggade en polare till mig på KY-utbildningen fotografi & digital bild på brobygrafiska i Sunne. Han började då jobba med ett fotoprojekt som innebar att fotografera nakna människor... dock gick det hela inte som planerat för det fanns så lite folk som ville vara nakna på hans foton.
Jag tyckte lite synd om han och hävde någongång lite smått på lyset ur mig något i stil med; "äh, fan jag kan ställa upp på det där asså, de e lugnt". När jag hade detta sagt fanns det ju ingen återvändo... (... Faan jens, du vet att du ska hålla käften om näst intill allt på fyllan!...)

Sagt blev gjort och inte nog med det.. Johan la upp dessa bilder på något som kallas för fotosidan, där fotografer från hela sverige lägger upp sina bilder och diskuterar fotografering. Något halvår efter denna händelse ringer Johan till mig och säger att han fått ett samtal från Fotomagasinet "Kamera & Bild". De ville publicera bilden i sin tidning. "- ja, vafan gör det!", svarar jag och godkänner det hela.

Någon månad efter detta kunde man helt enkelt gå in i vilken butik som helst som säljer tidningar/magasin och slå upp ett foto av mig naken. Spexigt!

Såhär såg detta alltså ut. Givetvis måste jag be er tjejer samt homosexuella män om ursäkt för censuren. Förstår att det är jobbigt...
Ni som vill ha bilden ocensurerad kan maila min flickvän och fråga om det är okey. Om så är fallet kan jag skicka ett ex inklusive signatur, Haha!







Kommentarer
Postat av: Davva

Riktigt jävla kul:).

2008-11-09 @ 19:27:44
Postat av: Carin

HAHAHA!! Roligast den här morgonen! Det var ett fint kort och inte alls speciellt homoerotiskt, men det är fortfarande jätteroligt att du har vikt ut dig!!! dör skrattdöden

2008-11-11 @ 11:03:45
URL: http://ihelveteheller.blogg.se/
Postat av: sass

jisses... det där hade jag glömt bort.

vad roligt det blev nu!!

hahahahaha!!!

2008-11-13 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0