Let's get it on!

Som ni säkert märkt så har det återigen blivit ett glapp i mitt bloggande. Allra mest beror det på att jag faktiskt på riktigt börjat göra alla de där sakerna som jag för en tid sedan skrev om... Jag har ägnat min tid åt att samla skärvor och splitter från mig själv som bildats under sommarn. Eller egentligen under hela det gångna året.

Ända sedan jag för drygt ett år sedan slutade arbeta med Arvikafestivalen och Ritz har det vart ganska tomult. Jag söp nästan ihjäl mig, mådde extremt skit, blev bättre men pank o mådde skit över det, sedan tog förhållandet med en av de härligaste & mest älskvärda tjejerna i världen slut. Konsekvesen av det blev en flytt till Sthlm. Nu när jag tänker efter så var det kanske inte helt smart att mitt i allt det där försöka anpassa sig till ny stad, nya vänner, nytt uteliv, nytt jobb osv. Till råge på allt vart jag ju hemlös också och bodde runt hos polare två månader förra våren. Hela våren var egentligen, såhär i efterhand ett enda långt stressmoment...

Sedan kom sommarn och min första riktiga sommarsemester på några år, och som det lätt blir när man reser runt och hälsar på vänner som man inte träffat på väldigt länge - oftast inte allt för lugnt. I början på Augusti var jag rejält trashad. I skärvor och spillror.

Nu har jag faktiskt inte rökt en endaste cigarett på arbetstid på två veckor och knappt något alls på kvällarna heller. Jag har tänkt mycket mer på vad jag äter och när jag äter, jag har motionerat ett gäng gånger och jag är jäkligt framgångsrik i jobbet. Helt enkelt så är jag jävligt tillbaks i mitt vanliga jag... Pigg, allert, glad och halvt galen.

Let's get it on!

C - ok inget gulligt SMS men jag tänker på dig. Ganska ofta faktiskt. Även om din work-mate är lite galen har han iaf. rätt i att du är extremt vacker.

Kommentarer
Postat av: Christer

Hej! Kollar igenom lite Södermalms bloggar och du är en av dom som sticker ut och är intressant. En rockers skulle va coolt på SöderTV!



Jag jobbar som projketledare för Södermalms egna webbTV station www.sodertv.se som hade premiär 1 sept. Vi söker en mångfald av intressanta person på Södermalm som skulle vilja videblogga på SöderTV.



Finns intresse så har du fria händer att videblogga om vad som helst, gärna utifrån dig och din relation till södermalm:ex dina smultronställen på Söder, favoritrestauranger, dåligt och bra på söder etc



Det viktigaste är dock att du bor på Söder och vill videoblogga om dig själv.



Hör av dig om intresse finns



Mvh Christer Håkansson

2009-09-07 @ 18:54:11
URL: http://södertv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0