Snart torsdag...

Om några minuter har ännu en dag checkat ut och en ny ligger framför mig...
Det har vart en jäkligt skön dag faktiskt. Var ute o promenerade i ca tre timmar i eftermiddags... bara gick och gick, smakade på hösten och rensade skallen lite.

Strax efter jag kom hem ramlade Anja & Frida in och körde på strips, lax och bearnaisesås. Kittlade dödsskönt i kistan efter min tokpromenad! Efter krubbet gled jag upp till Davva och som vanligt sörplade vi i oss kaffe och rökte några cigg över lite skitsnack. Davids bror slängde igång Blade III, en dålig, stenhård vampyr-actionrulle med Wesly Snipes i huvudrollen. Den var så jäkla intressant att både jag o davva slocknade i soffan mot slutet... Ni hajjar va!?


Lagom till eftertexterna vaknade vi igen och svängde ner till mig & Anja igen. Anja var skogstokig och lekte monster, psykfall och försökte få oss andra att leka med henne, Frida låg på golvet framför TV:n och försökte kolla på bonde söker fru, David såg ut som ett frågetecken, skrattade och skakade på huvudet åt det som försiggick och jag orkade inte ens tänka utan försökte stänga ute det hela... vilken cirkus!

Ja, ni ser ju hur tokig hon är liksom!

Det är skojsamt att frida är här och hälsar på... hon är en bra flicka hon! Nu ligger de äntligen i soffan, tysta som myror och ser på scrubs. Ska nog gå och lägga mig i sängen strax o sova några timmar. Davva kommer i morrn klockan tio på frukostkaffe, sen blir det promenad.


Nu är det fan dax att sluta, anja börjar kalla mig plommongurka (!!?), måste dra o sätta stopp för det här..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0