Sjukdom, Slash och Prisonbreak.

När man vaknar av att illamåendet överaskar en lika hastigt som en smäll på käften ofta gör och man praktiskt taget måste studsa upp ur sängen, rusa in på dass och använda toalettstolen som någon jävligt knasig huvudbonad de första minutrarna av ens morgon, då vet man att man har en skön dag framför sig...

Just detta hände mig i morse. Jag som skulle ha en jäkligt cool dag idag. Kl 09 skulle jag käkat frulle hos Davva, ungefär kring 10 skulle våran dagliga morgonpromenad (jajaja, vi har slarvat lite ibland men iaf vår varannandagliga promenad!) äga rum då vi hade tänkt att gå ner till stan och värma upp inför balletten med en kopp kaffe på lämpligt café.
Ja - du hörde rätt, värma upp inför balletten!! haha! Jag och davva har fan ansträngt oss och valt ut svinsnygga kläder dagen till ära, bara för att vi skulle vara med Anja's dansklass på deras balettlektion idag.
Shit alltså, vi snackar leopardtights, mörklila benvärmare, vita kortkort-shorts och ett ballt gult boxarlinne med spritreklam på magen... woah, dessa små jäntor i dansklassen hade ju kissat ner sig av lycka av att se mig och Davva i denna häpnansväckande, chockerande sexiga outfit. Holy Macaroni!


Istället för detta äventyr har jag haft fullt upp hemma... eller hur!? Det känns som om jag håller på att implodera och således förvandlas till ett svart hål. Jag har ända sedan 9 i morse gått runt i ikeatofflor, mjukisbyxor, hoodie och kännt mig förjävligt, men ändock som en bättre ozzy (I guess).

Jag har lyssnat på Slash's Snakepit plattan "It's five O'clock somewhere" säkert 10 ggr idag... men det är så jävla bra så det inte är sant. Damn! Utöver det så har jag sökt ett nytt jobb idag också... som leklandsansvarig, yepp.
Jag har alltså sökt positionen att bli ansvarig för ett 2000kvm stort lekland på Nöjesfabriken i karlstad... shit vad kul! Där skulle jag trivas som fisken i vattnet... leka is king liksom! Kriterierna och meriterna de ville att den sökande skulle ha var i stort sett en rak beskrivning av mig. Kan inte bli bättre!


Nu på kvällen svängde Danne förbi och droppade helt spontant av sesong 1 av prisonbrek för han tyckte synd om mig nu när jag var sjuk och har tråkigt. Jäkligt cool, har bara sett lite av några spridda avsnitt förut när man sappat på Tv:n men nu har jag suttit och glott på de tre första avsnitten och lirar lite gura samtidigt... sjukt bra! Blir helt Hookad av serien.

Ska nog fortsätta att kolla nu faktiskt, see ya!

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0