Dagens trea:

I: Guldkompassen. En helt sjukt bra rulle alltså. Jag har fortfarande inte smält den... hur i helsike kan man skriva ett sådant manus. Den författaren måste knarka, annars kan man inte få sådär knasiga idéer alltså. Se den!!! Del två är enligt rykten på G.

II: Spontanbakning av det man hittar. Jag har garanterat aldrig någosin haft så roligt när jag har bakat förut som jag hade i söndagskväll... Öppna skåpen, kolla vad som finns, häll ner allt i en bunke och blanda. Ställ det sedan i ugnen, frysen eller kylen beroende på vad du hittar att ha i, i typ en timme. Stört gött blev det! Glöm dock inte den viktigaste ingrediensen:
kärlek!

III: Världens härligaste flickvän (eller pojkvän för dig som är man och homo eller brud & hetro). Jag är en av de som lyckats... jag har hittat världens bästa människa att hänga med. Anja kompletterar mig så jäkla bra och jag blir så jäkla glad av henne. Jag fattar inte något... vi har vart tillsammans över ett år och jag är lika kär som då. Vet inte vad hon gör med mig... och jag vill inte veta heller, bara det fortsätter. Jag rekommenderar att alla ni precis som jag hittar en sådan människa att spendera mesta delen av er tid med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0