Visste du att Jag...



- En gång odlade Mustasch? (Funderar på att göra det igen...)




- En gång hade jag kort blonderat hår med så kallad "tin-tin" frilla. Jag gick även på gym 4 dagar i veckan. (tyvärr äger jag inget bildbevis, men om någon av er där ute gör det, maila det till mig så lovar jag att ladda upp det).


- Var tolv år när jag två dagar före julafton ramlade in i pappas hall, full som en kastrull efter att ha vart hemma hos en ökänd (några år efteråt död-) alkoholist (Ero hette han) och druckit hembränt. (någon har kanske mot förmodan en bild även på Ero, haha?).


-En gång försökte att beställa en McAnna med Pussmeny på McDonalds. Då jag nekades av Anna i kassan, hoppade jag upp på disken, drog ner brallor + kallingar till anklarna, började dansa och säger: "Kolla på det här då!". Hon och några kollegor börjar asgarva och en vakt stormar in görandes det motsatta. Han försöker beordra mig att dra upp byxorna, vilket jag inte gör. Blir därefter utburen på vaktens axel med stjärten i vädret. hmmm...


- En gång hade jag en ruskig nära-döden-upplevelse. Jag ramlade ner från ett ca 9 meter högt hustak. Mirakulöst nog fick jag då jag rasade över takkanten syn och tag på stupröret, vilket gjorde att jag kunde hålla mig på "rätt" håll (alltså fötterna neråt) och bromsa fallet lite, lite grann. Uppskavda händer, ont som fan i ben & fötter samt en rejäl jävla chock blev resultatet.


- Det fulaste kort på mig själv jag någonsin sätt är... detta --->


More to come...


Kommentarer
Postat av: Carin

I has ZE PROOF!!! Men ingen scanner tyvärr...

2008-11-18 @ 11:34:40
URL: http://ihelveteheller.blogg.se/
Postat av: Jens

Fan åsså... hade vart kul! Du var faktiskt den mest tänkbara som kunde ha sådana bildbevis... Jimmy har nog också något kort från denna tid. haha!

2008-11-18 @ 12:02:51
URL: http://jensnordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0