Pineappel Express


I lördags var vi för jävla trötta på alkohol och kände att vi skulle pröva något annat. Det blev bio tillsammans med Johanna och Jonas. Allvarligt talat så hade jag faktiskt inte alls några större förväntningar. Jag har aldrig vart så jäkla förtjust i bio utan tyckt att soffan hemma är jävligt bra. Man kan pausa när man vill, man kan äta vad man vill hur man vill, man kan sitta hur man vill och till och med lägga sig ner om man vill... ja, you get it. Dock blev det asbra. Jag har inte vart på bio sedan jag var på Pirates of...1 i Borås för ca 4 år sedan. Filmen var as-kul! Den var fylld av "röka-på humor", vilket är skoj. Alla som har en positiv erfarenhet av att bli stenad kommer garanterat skratta... inte för att jag vet något om det, men en kompis sa det..

Bottom line - Se den!

Kommentarer
Postat av: Davva

Davva säger sweet:)). Sa jag att jag säger sweet.

2008-11-17 @ 14:34:58
Postat av: Henric

"En kompis sa det" hahaha....

Jag överensstämmer med föregående talare...

2008-11-17 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0