Ny dag, nya äventyr.

Summering Tisdag:
På har det blivit onsdag. En stor del av tisdagen ägnades åt att planera, rekrytera och förbereda inför festivalkryssningen DasBoot, för vilken jag är personalansvarig. Har gått jävligt bra och jag är nöjd nog för att kunna gå till sängs snart. Har även hjälp Anja med sitt UF-företag. Skrivit affärsplan. Gick sådär, dock inte klar ännu. Åt lagfilé ris och bearnaisesås till middag. Gott. Lirade lite gitarr. Tänkte att jag skulle leta fram min bankdosa som sedan några dagar tillbaks är spårlöst
försvunnen. Crap!


Goda ting framöver:
Led Zeppelin har släpp en ny biografi; When Giants Walked the Earth: A Biography of Led Zeppelin, Som tydligen ska fokusera mest kring all skit och alla smaskiga detaljer som inträffade under Grabbarnas strohetstid (skulle vilja skriva störsthetstid för att beskriva det rätt, men de går ju inte!). Denna ska nog beställas!

Jag ska antagligen, om allt går som planerat snickra nya beach-låtar tillsammans med Krobin i helgen. Vi har sedan en lång tid tillbaks 3 färdiga låtar och satsar nu på tre nya, med förhoppningar om att släppa en fullängdare i framtiden. Beachbandet heter David Haselhoff och är alltså ett seriöst plojjprojekt.
Defärdiga låtarna kan och ska från och med i natt avnjutas på myspacen
Här!!


Nu blirre Go'natt...

Kommentarer
Postat av: Davva

Jag tycker om Lep Zeppelin och smaskiga detaljer:).

2008-11-19 @ 07:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0