Fegt.

Som ni säkerligen vet utses årets julklapp varje år (av Handelns utredningsinstitut)... och som ni säkert också vet står folk varje år, kliar sig på skalpen, grimagerar knasigt och tänker: "vafaen, ska jag köpa GPS till alla jag känner nu (2007)" eller "jaha, så jag ska köpa en bibel till släkten nu (1999)? etc.
Helt enkelt är det alltid ett jäkla gnäll, och jag kan heller inte på något vis förstå varför ett institut i sverige ska sitta o forska i hurvida en sak ska bli årets julklapp eller ej.
Nåväl, i år har de beslutat sig för att en upplevelse är årets julklapp. Jag tror att detta handlar om feghet. De vill inte längre höra på gnället de orsakar bland svenska pöbeln. En upplevelse kan ju vara vad fan som helst. Ingen kommer undan. "Uhh va dyrt", är ett minne blott, för i år, då kan man fan dela ut allt i från en käftsmäll till ett fallskärmshopp till "en bakdag med mig" och hävda att man bara föjt årets rekommenderade julklapp.

...Jag gnäller fan ändå, märker jag. Stackars Handelsinstitut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0