...And justice for all


Igårkväll då jag satt på stolen ämnad för ändamål nr 2 började jag bläddra i musiblaskan "Groove" vilket faktiskt är en jäkla skittidning så det passade bra. I detta nummer fanns dock en vettig artikel. En intervju med Metallicas batterist, Lars Ulrich. Det hela skulle egentligen bara handla om bandets nya skivsläpp "Death magnetic", men svävade sådär som det lätt gör, ut i musikrymden.


Tillslut började de samtala om Ulrich förslitningsskada i vänster axel. Reportern säger lite stöddigt att Stones trummis kör ju för fullt fortfarande och han är ju 65! Ulrich svarar trött tilbaks, jo men han har ju fan inte lirat Fight Fire with Fire i 25 år heller"...
-and he makes a point, does'nt he?

Reportern frågar sedan hur länge Lars tror att han kommer hålla på, varpå svaret blir:
"Så länge det är fysiskt möjligt. Dock har jag på senare år jagats av en och samma mardröm... Jag sitter där på scen bakom trummorna och piskar skinnen till "Jump in the Fire" och plötsligt så lossnar min vänsterarm och flyger ut i publiken, som såklart sliter den i stycken. Jag sitter där bakom mina trummor och ropar: -Hey, kan jag få tillbaka min arm!"



Haha, jävligt kul! "Hey, kan få tillbaka min arm!"

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, vilken jävla mardröm. hahaha.. och "hey -can I have my arm back" på hans danskengelska. hoho!

2008-11-13 @ 13:00:34
URL: http://froys.blogg.se/
Postat av: Jens

Eller hur! jävligt kul!

2008-11-13 @ 13:10:23
URL: http://jensnordholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0